Páginas

5W


CREACIÓ D'UN PERFIL

Aquest apartat quedarà especificat a l'apartat de demandes i les ofertes.

DEMANDES

Pretenem que l'ús de la nostra aplicació sigui el més senzill possible. Amb aquest objectiu, hem pensat que només inicialitzar la aplicació ( com a part de la creació del teu perfil ) per primer cop ja seleccionis que necessites, però que sigui possible canviar-ho en quan l'usuari ho desitgi. Perquè sigui el més visual possible hem dissenyat un suro amb les diferents matèries per a que seleccionis la que necessitis. A part de triar la/les matèries en les que estàs interessat, també hauràs de triar la zona on vols rebre el servei, utilitzant a poder ser l'eina Google Maps. A més a més, s'hauria de triar l'horari per a satisfer la necessitat del demandant. Al finalitzar el servei hi haurà la opció de valorar el servei rebut mitjançant un sistema de estrelles, semblants a les de Play Store. Quan algú vulgui acceptar la demanda d'un altre usuari, aquest usuari rebrà una notificació on se li avisarà que volen acceptar la seva demanda i podrà triar si està d'acord o no en que aquell usuari l'accepti. Finalment, un cop acceptada la solicitud per seleccionar la demanda d'un usuari, s'obrirà un xat on podran comunicar-se per quedar.


OFERTES

El funcionament de les ofertes és igual al de les demandes, quan crees el perfil delimites la/les matèries que  ofereixes, l'horari en que estàs disponible, la ubicació on pots oferir el servei i l'edat o curs escolar.


NOTIFICACIONS

El sistema de notificacions que volem implementar és força sofisticat. Volem que t'avisi quan un usuari vol acceptar la teva solicitud de demanda, a més a més d'avisar-te cada cop que rebis un missatge a dins d'un xat en la nostra aplicació.

XAT

Volem establir un sistema de xat entre les ofertes dels usuaris i alhora les demandes dels usuaris, per a que puguin comunicar-se i delimitar l'horari, el lloc i el tipus de servei que volen rebre o oferir. Volem que sigui un xat senzill, no ens volem complicar gaire la vida.

SISTEMA DE PUNTUACIONS

Tenim la intenció d'establir un sistema de puntuacions que valori la relació entre els serveis donats i rebuts d'un usuari. D'aquesta manera, cada cop que un usuari hagi donat 1 hora del seu temps rebrà 10 popcoins ( no volíem utilitzar monedes perquè ens basem en una societat col·laborativa ) i cada cop que en rebi 1 hora li restaran 10 popcoins. També posarem un límit, no es poden acumular més de 50 popcoins negative (-50) per al bon funcionament del servei.

TROBADA

Volem que un sensor en l'aplicació detecti quan els dos usuaris estiguin a certa proximitat i s'activi un temporitzador que calculi el temps d'interacció entre les dues persones. D'aquesta manera, les popcoins que rebràs s'ajustaran de forma exacte i certera al temps que hagis donat el servei i no es podrà enganyar a l'aplicació. Tenim pensat en un futur contractar gent per a que supervisi les quedades si en elles intervenen menors d'edat per a una major seguretat i tranquil·litat per part de les famílies.

VALORACIÓ DE L'APP

Que es valori mitjançant estrelles del 1 al 5 i que es pugui fer en qualsevol moment.

Per acabar, com a reflexió de les reunions que hem fet fins ara amb el nostre tutor, tenim una opinió positiva d'aquestes, Creiem que ens ha ajudat molt els mètodes que ens ha ensenyat per fer pluja d'idees i també trobem útil el fet que ens ha ensenyat a utilitzar eines com el MyBalsamiq per fer el disseny de les pantalles de l'app. També ens ha suggerit algunes idees molt potents per millorar la nostra app.


La nostra aplicació té l'objectiu de connectar els alumnes entre si amb l'objectiu d'oferir i rebre serveis en l'àmbit escolar.

Qui- Les persones afectades que la nostra aplicació té l'intenció d'ajudar són els estudiants, aproximadament entre 5è de primària i 2n de Batxillerat, tot i que també es pot valorar ampliar-ho.

Què- El problema que volem resoldre és el fracàs escolar a qualsevol nivell educatiu i oferir una educació més individualitzada i completa pels alumnes.

Quan- El problema es presenta quan l'estudiant ha de preparar-se un examen o fer un treball, i no entèn o no aconsegueix realitzar el que se li demana i ningú al seu cercle proper pot ajudar-lo en aquesta matèria.
Resultado de imagen de que porque cuando como donde
On- Aquest problema està generalitzat a tot arreu, però ens agradaria aprofindir en els serveis dins d'una mateixa escola.

Per què- Creiem que el fracàs escolar està causat per
 la falta d'individualització del sistema educatiu actual, 
ja que amb classes amb tants alumnes és impossible 
atendre i resoldre tots els dubtes.

També tenim pensat establir un sistema de "popcoins".

Tenim pensat oferir un servei de xat per a que quan les persones s'hagin acceptat mutuament la solicitud d'interès puguin parlar sobre on, quan i com han de quedar per realitzar el servei.

Tenim pensat utillitzar la geolocalització per a poder oferir un servei de major qualitat.

La nostra aplicació tindrà un sistema complex de notificacions que t'avisaran quan algú et faci una demanda o algu accepti la teva oferta.

També volem afegir un sistema de valoracions després de cada servei per valorar tant l'aplicació com el servei rebut.

Estem pensant en oferir feina parcial per a gent que s'encarregui de vigilar que els serveis es produeixin de forma satisfactòria.


No hay comentarios:

Publicar un comentario